ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا

ثبت دستگاه تعمیری در سامانه همتا

مرحله یک

در مرحله ی نخست باید به آدرس اینترنتی hamta.ntsw.ir مراجعه نمود. این مرحله فقط برای افرادی که در سایت ثبت نام نموده، به وسیله کدملی وارد می شوند، فعال است. کدملی خود را وارد نمائید و بر روی “ادامه” کلیک کنید.

 

 

مرحله دو

سپس در صفحه ی بعد رمز عبوری که در هنگام ثبت نام تعریف کرده ایم و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و گزینه “ورود” را کلیک کنید.

 

 

 

 

مرحله سه

پس از ورود به سامانه، گزینه “ثبت گوشی تعمیراتی” را انتخاب کنید.

 

 

 

 

مرحله چهار

سپس بر روی گزینه “ایجاد” کلیک کنید.

 

 

 

مرحله پنج

در این مرحله دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که تنها گوشی هایی را می توانید انتخاب کنید که شناسه ی آنها قبلا در کارتابل اضافه شده باشد.

 

 

مرحله شش

پس از انتخاب دستگاه مورد نظر، باید در فیلد مشخص شده شناسه جدید دستگاه تعمیر شده را وارد کنید.

دقت کنید که اگر شناسه قبل از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه و شناسه بعد از تعمیر، متعلق به یک مدل دستگاه دیگر است، سامانه همتا اطلاعات وارده را تائید نمی نماید و فرآیند ثبت تعمیری با موفقیت صورت نمی گیرد. اگر با چنین اتفاقی رو به رو شدید حتما به تعمیرکار مراجعه نمائید و بخواهید تا شناسه ی قبل از تعمیر را به دستگاه باز گرداند.

 

مرحله هفت

اگر از صحت اطلاعات وارده اطمینان دارید، بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید. سامانه همتا اطلاعات را بررسی می نماید و  در صورت تایید آن، با پیام موفقیت آمیز بودن فرآیند مواجهه می شویم. در این حالت درخواست به مدت 14 روز به صورت “در حال بررسی” قرار میگیرد.

 

 

مرحله هشت

اگر تا 14 روز پس از ثبت  درخواست،شناسه قبلی در شبکه رویت نشد،درخواست با موفقیت انجام شده، در غیر این صورت درخواست توسط سامانه همتا به علت “رد شده به دلیل رویت شدن شناسه” لغو شده است.

 

مرحله نه

در مدت 14 روز، می توانید با کلیک بر روی گزینه “حذف” درخواست ثبت تعمیری خود را لغو نمائید.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها