از ضمانت پرداخت که حرف می‌زنیم، منظورمان چیست؟

عبارت ضمانت‌ پرداخت را ببینید که یکی از عوامل موثر در فروشِ بیشتر به حساب می‌آید.

یک تضمین دوجانبه

خودتان را بگذارید جای کسی که می‌خواهد یک محصول را اینترنتی خریداری کند. وارد وبسایتی می‌شوید که نسبت به معتبر بودن آن کمی شک می‌کنید یا مثلا از یک پیج در اینساتگرام می‌خواهید خرید کنید،‌ اگر از اینکه آیا بعد از پرداخت آنلاین محصولی به دستتان برسد یا نه، اطمینان نداشته باشید بالای ۹۰٪ از خرید خود صرف نظر می‌کنید.

اما اگر این اطمینان به شما داده شود که بعد از پرداخت آنلاین و در صورت نرسیدن محصولی به دست‌تان، چیزی به اسم ضمانت پرداخت وجود دارد و برای ارسال محصول یا بازگشت مبلغ پرداختی‌تان پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد، با خیالی آسوده و مطمئن‌تر بر روی گزینه‌ی پرداخت، کلیک خواهید کرد.

وجود نام بیزآنلاین و ضمانت پرداخت، باعث می‌شود یک اعتمادسازی بین خریدار و فروشنده صورت بگیرد، برای همین فروش بیشتر پذیرندگان با میزان اعتماد خریداران ارتباط مستقیم دارد، به عبارت صحیح‌تر تضمین فروش بیشتر با تضمین پرداخت صورت می‌گیرد، یک تضمین دوجانبه.

چگونه؟

از تمام این اتفاق‌های خوب، می‌رسیم به تسویه‌ حساب بعد از مدت زمان مشخص که گاهی باعث سوء‌برداشت‌ها و سوء‌تفاهم‌هایی می‌شود.

در واقع این تسویه حساب بعد از مدت زمان مشخص(24 الی 72 ساعت) برای تضمین پرداخت خریداران و پُشت‌بند آن تضمین فروش بیشتر پذیرندگان است، به این صورت که تا حداکثر مدت زمان مشخص(24 الی 72 ساعت) وجه پذیرندگان محترم به امانت نزد بیزآنلاین می‌ماند تا از رسیدن محصول به دست خریدار اطمینان حاصل شود.

حالا اگر محصول به دست خریدار نرسد چه می‌شود؟

  • اگر محصول تا مدت زمان مشخص(24 الی 72 ساعت) به دست خریدار نرسد، خریدار می‌تواند از بخش تماس با ما سایت یک تیکت ثبت کند یا با شماره تلفن بیزآنلاین (۰31,32290008) تماس بگیرد.
  • ما خریدار و فروشنده را برای حل مشکل به هم مرتبط می‌کنیم.
  • خریدار و فروشنده تا یک هفته فرصت دارند که موضوع را حل کنند.
  • در صورت عدم پاسخ فروشنده یا مشخص‌شدن عدم تحویل محصول، وجه انتقالی به حساب خریدار برگشت می‌خورد.

تنظیمات