ارسال های ناموفق

اگر کالای شما برایتان ارسال شده باشد و شما در مکان مشخص شده (آدرس موجود در سفارش) حاضر نباشید، مسئول ارسال برای شما پیامکی ارسال می‌کند تا شما بتوانید کالای خود را دوباره برای تحویل پیگیری کنید. اگر به هر دلیلی کالا به ما مرجوع شد (مثلا اشتباه بودن آدرس سفارش)، سریعاً شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی باخبر خواهیم کرد. در این زمان شما می‌توانید سفارش خود را لغو نموده و یا ارسال مجدد کالا را از ما بخواهید. لطفا توجه داشته باشید که ما حق اخذ هزینه‌های ارسال دوباره- ناشی از خطای مشتری (سفارش دهنده)- را برای خود محفوظ می‌داریم.

ارسال ها و یا تحویل های با تاخیر

تمام تلاش ما بر ارسال سفارشات در زمان های ذکر شده (48ساعت تا 72 ساعت)است. اما در شرایط نادر و افزایش ناگهانی سفارشات و یا تاخیر شرکت ارسال سفارشات (پست، تیپاکس و ...) ممکن است سفارشات با تاخیر مواجه شوند.

در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین، پرداخت از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز انجام پذیر است.

در تمامی پکیج های ارسال کالای فالنیک (ایران اچ پی)، امکان پرداخت آنلاین از درگاهای مختلف وجود دارد.

روش‌هاي ارسال :

كليه سفارش‌های شهر تهران از طريق پيك و يا آژانس ارسال خواهند شد. سفارش‌های خارج از شهر تهران، بسته به حجم و ابعاد و حساسيت محصولات از طريق پست پيشتاز، تيپاكس، چاپار، باربری و ترمينال و يا راه‌های ديگر مورد درخواست مشتری، ارسال خواهند شد.


تنظیمات